Wonen Plus Welzijn helpt telefonisch vanwege Coronacrisis

Vanwege de Coronacrisis heeft Wonen Plus Welzijn de dienstverlening in de gemeenten Heerhugowaard en Langedijk aangepast.

Dit houdt in dat door landelijke maatregelen alle ontmoetingsactiviteiten en voorlichtingsbijeenkomsten zijn afgelast.

Er zijn vele vrijwilligers en beroepskrachten bereid gevonden om in deze moeilijke tijd de meest essentiële diensten in de lucht te houden. Het gaat hier met name om de maaltijdvoorziening aan huis en emotionele ondersteuning.

Veel van de cliënten en deelnemers aan activiteiten zijn nu helaas noodgedwongen thuis. Zij kunnen daarom bellen naar het Servicepunt in Langedijk en Heerhugowaard over:

Een vraag over hoe zelf om te gaan met het coronavirus

Een gesprek wanneer iemand angstig is of zich eenzaam voelt

Praktische vragen

Uitgebreide telefonische ‘huisbezoeken’ waarin u alles kunt bespreken wat u maar wilt.

 

Alle vrijwilligers, deelnemers en cliënten ontvangen een brief met meer informatie. De maatregelen duren tot zolang het nodig is.

Op deze manier hopen we samen deze lastige tijd door te komen.

U kunt voor meer informatie bellen naar het

Servicepunt Langedijk: 0226-318050

Servicepunt Heerhugowaard: 072-5717170

logo Wonen Plus Welzijn logo Wonen Plus Welzijn